مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-20اجتماعي

تکمیل 46 کلاس درس نیمه تمام در اردبیل


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 46 کلاس درس در شهرستان های شمالی استان اردبیل که سال های مدید نیمه تمام باقی مانده بود، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

- دولت لطفی در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس آباد اظهار کرد: برای چهارمین بار در دو سال اخیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس سفری را به استان اردبیل داشتند تا این بار با حضور در سه شهرستان پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از نزدیک در جریان روند تکمیل واحدهای آموزشی نیمه تمام و آغاز احداث چهار پروژه مدرسه سازی از محل تخریب و بازسازی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر اعتبارات خوبی از حوزه های مختلف برای تکمیل و تجهیز واحدهای آموزشی اختصاص یافته به طوریکه در سه دهه فعالیت نوسازی مدارس استان، تزریق این اعتبارات بی نظیر بوده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به سه شهرستان شمالی استان در تاریخ فعالیت نوسازی مدارس استان اردبیل بی نظیر است و ما خوشحال هستیم که از قبل این سفر طرح های خوبی اجرایی شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

لطفی افزود: در این سفر شاهد کلنگ زنی چهار پروژه مدرسه سازی بودیم که احداث مدرسه شش کلاسه در جعفرآباد و 12 کلاسه در بیله سوار، پارس آباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 46 کلاس درس نیمه تمام در اردبیل

تکمیل 46 کلاس درس نیمه تمام در اردبیل