مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-20اجتماعي

مناسبت های مذهبی، قدرت نرم شیعه است/ بقاع متبرکه، مهد قرآن و عترت است


مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه زیارت ها و مناسبت های مذهبی قدرت نرم شیعه است، افزود: باید از فرهنگ زیارت و مناسبت های مذهبی که قدرت نرم تشیع هستند، - مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور: مناسبت های مذهبی، قدرت نرم شیعه است/ بقاع متبرکه، مهد قرآن و عترت است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه زیارت ها و مناسبت های مذهبی قدرت نرم شیعه است، افزود: باید از فرهنگ زیارت و مناسبت های مذهبی که قدرت نرم تشیع هستند، به نحو مطلوب تری بهره بگیریم.

رضا معممی مقدم در دوره آموزشی هیات امنا و خادمان امام زادگان و مدیران مراکز افق استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ معنویات و مکارم اخلاقی در جامعه اسلامی، اظهار کرد: مبلغان و مداحان باید بتوانند با سخنان و اشعار خود، مکارم اخلاقی را به گونه ای تبیین کند که اخلاق مداری در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان این که توجه به عدالت اجتماعی یک از گذاره های مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب است، اضافه کرد: در این رابطه باید توجه کنیم که آیا فعالیت های که انجام می دهیم، منجر به عدالت اجتماعی می شود؟ اجرای برنامه هایی چون توزیع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسبت های مذهبی، قدرت نرم شیعه است/ بقاع متبرکه، مهد قرآن و عترت است

مناسبت های مذهبی، قدرت نرم شیعه است/ بقاع متبرکه، مهد قرآن و عترت است