موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-20ورزشي

هامان: شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی آید


دیتمار هامان عقیده دارد شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی آید و این باعث افت این بازیکن و عقب ماندن لیورپول از صدر جدول شده است.

- دیتمار هامان عقیده دارد شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی آید و این باعث افت این بازیکن و عقب ماندن لیورپول از صدر جدول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول که در 3 دیدار اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته گل بزند، تیاگو را با قراردادی 4 ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفت اما این بازیکن چندان نتوانسته است عملکرد خوبی داشته باشد.

دیتمار هامان هافبک آلمانی سابق لیورپول درباره تاثیر تیاگو بر بازی لیورپول گفت: تیاگو سرعت کار لیورپول را کم می کند و در واقع شیوه بازی لیورپول را بازی نمی کند و در کار تیم خلل ایجاد کرده است.

لیورپول در گذشته هافبک های سخت کوشی داشت که آنها به اندازه تیاگو مهارت نداشتند، اما توپ را زودتر به سادیو مانه و محمد صلاح می رساندند.

او سرعت بازی تیم را کم کرده است و این مسئله باعث شده تیم افت کند.

همه از آمدن او به لیورپول رنج می برند.

او به سختی بازی می کند.

او مقابل چلسی به میدان آمد و در نیمه دوم بیشترین پاس را مقابل تیم 10 نفره چلسی داشت.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من می توانم به شما بگویم او بازیکن خوبی است و یک بازیکن ماهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هامان: شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی آید

هامان: شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی آید