مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-20فرهنگي

نمایش فیلم کوتاه «مصطفی» در جشنواره فیلم کلکته


فیلم کوتاه «مصطفی» به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی در جشنواره ای در کلکته هند حضور پیدا می کند.

- فیلم کوتاه مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی در جشنواره ای در کلکته هند حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم کوتاه مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری پس از حضور در جشنواره گانداهارای پاکستان، این بار در کلکته هندوستان به رقابت می پردازد حضور در دومین جشنواره مستقل فیلم International Kolkata Short Film Festival در کلکته هندوستان که از 18 تا 24 ژانویه 2021 برابر با 29 دی تا 5 بهمن ماه برگزار می شود دومین حضور بین المللی مصطفی در سال 2021 میلادی است.

پیمان شاه محمدی یکی از تهیه کنندگان و پخش کننده بین المللی فیلم کوتاه مصطفی در این باره توضیح داد: کلکته یک شهر فرهنگی غنی در هند بوده که مرکز گردهم آیی بسیاری از هنرمندان جوان و شخصیت های مهم دیگر مربوط به صنعت فیلم است.

هدف فستیوال بین المللی IKSFF 2021 توانمندسازی فیلم های کوتاه کشورهای مختلف و پرورش رشد فیلم سازان تازه متولد شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره بستری برای الهام بخشیدن به فیلمسازان حرفه ای و همچنین جوان فراهم می کند همچنین به آنها فرصت تعامل و تبلیغات فیلم کوتاه در سطح بین المللی را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم کوتاه «مصطفی» در جشنواره فیلم کلکته

نمایش فیلم کوتاه «مصطفی» در جشنواره فیلم کلکته