مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20پزشكي

علت هجوم مسافران به بندر حقانی مشخص شد


در پی هجوم مسافران به بندر شهید حقانی در هفته گذشته، مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: تعداد مسافران بندر شهید حقانی که به کیش و قشم راه دارد، - طی هفته گذشته نسبت به هفته های قبل از آن، سه برابر افزایش یافته که به دلیل برخی پروتکل های استانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش تصاویر و فیلم هایی از هجوم مسافران به بندر شهید حقانی در فضای مجازی منتشر شد که این نگرانی را به وجود می آورد این حجم از مسافران در بنادر جنوبی و کیش و قشم چه می کنند و ممکن است همین مسئله عاملی برای گسترش شیوع ویروس کرونا و آغاز شدن موج های بعدی این بیماری در استان های جنوبی باشد.

در این راستا چنگیز جوادپور - مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دلیل این هجوم مسافران به بندر شهید حقانی نیز برخی پروتکل های استانی بوده و تعداد مسافران را سه برابر نسبت به هفته های قبل افزایش داده است.

البته بندر شهید حقانی به دلیل اینکه به کیش و قشم راه دارد همیشه محل تردد و انباشت مسافران در استان هرمزگان است اما در شرایط کرونایی کنونی نگرانی را برای کشور و استان های جنوبی بیشتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت هجوم مسافران به بندر حقانی مشخص شد

علت هجوم مسافران به بندر حقانی مشخص شد