مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20اقتصادي

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حد نرمال است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم مصرف برق در این استان در حد نرمال قرار گرفته است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم مصرف برق در این استان در حد نرمال قرار گرفته است.

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مصرف برق در این استان با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم از استانداردی که شرکت توانیر به ما اعلام کرده، طی سه چهار روز اخیر در حد نرمال قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: بار پیک برق استان کهگیلویه و بویراحمد 140 مگاوات است اما طی چند روز اخیر با تدابیر اندیشیده شده، جمع آوری دستگاه های ارز دیجیتال، انشعاب های غیرمجاز و تعدیل چراغ های روشنایی معابر استان مصرف برق استان در وضعیت سبز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعدادی دستگاه ارز دیجیتال که از برق غیرمجاز و یا با تعرفه خانگی و کشاورزی استفاده می کردند، با هماهنگی دستگاه قضایی در سطح استان کشف، جمع آوری و تحویل نیروی انتظامی شده اند.

معتمدی زاده تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم مصرف برق خود را مدیریت کنند البته مدیریت کردن مصرف به معنای مصرف نکردن نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حد نرمال است

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حد نرمال است