مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20سياسي

تحقق یک نهضت فرهنگی در شهرستان رامشیر لازم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم تحقق یک نهضت فرهنگی، همسو با رویکرد جدید سازمان تبلیغات در شهرستان رامشیر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده پیش از ظهر امروز و در دومین سفر خود به شهرستان رامشیر، با حضور در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، ضمن دیدار با امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهری، به بیان اهمیت پاسداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایام دهه فجر، به معنای ارج نهادن و پاسداشت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به دور از همه شعارها به پناه گاهی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و چشم دنیا به حرکت های مردمی است که در ایران به وقوع می پیوندد.

حجت الاسلام نبی زاده به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، علاوه بر وظایف ذاتی سازمان، باید متناسب با زیست بوم و چرخه حیات هر منطقه، بتوانیم در جابه جایی مرزهای فرهنگی آن منطقه نقش بسزایی را ایفا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه ما وجهه همت خود را در توجه به شهرستان ها قرار داده ایم، تأکید کرد: ضرورت دارد که در شهرستان رامشیر شاهد یک نهضت بزرگ فرهنگی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یک نهضت فرهنگی در شهرستان رامشیر لازم است

تحقق یک نهضت فرهنگی در شهرستان رامشیر لازم است