مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20سياسي

1370 سند جدید برای موقوفات اصفهان صادر شد


معاون سابق امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بیش از یک هزار و 370 مورد سند جدید طی 10 ماه امسال برای موقوفات استان اصفهان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمود نصر اصفهانی در آیین تکریم و معارفه معاونت حقوقی این اداره کل با بیان اینکه این معاونت دارای وظایف خطیری است، اظهار داشت: در این معاونت کمیسیون های مختلفی وجود دارد که هر کدام در سطح مختلف تعریف شده ای است که برنامه مشخصی را دارند.

وی با بیان اینکه در کمیسیون بهره وری اقدامات ویژه ای در دستور کار دارد و این کمیسیون بار زیادی را برای معاونت حقوقی ایجاد کرده است، ادامه داد: کمیسیون های منابع طبیعی، املاک، ثبتی، جلسات بنیاد مسکن، شورای حفظ بیت المال و … در این معاونت هر کدام دارای وظایف تعریف شده ای است که مدیریت ویژه ای را می طلبد.

معاون سابق امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه همه اقدامات صورت گرفته در راستای احیای حقوق موقوفات بوده است، اضافه کرد: در سال گذشته عملکرد خوبی را داشته ایم.

تبدیل 500 سند دفترچه ای به تک برگی وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در زمینه تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی 500 مورد تکلیف بوده و تاکنون 315 مورد محقق شده است، ادامه داد: 63 درصد برنامه سالانه محقق شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1370 سند جدید برای موقوفات اصفهان صادر شد

1370 سند جدید برای موقوفات اصفهان صادر شد