مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-20اقتصادي

تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند


تالارها با ظرفیت 30 درصد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان اردبیل مجاز به فعالیت هستند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: تالارها با ظرفیت 30 درصد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان اردبیل مجاز به فعالیت هستند.

مسعود امامی یگانه در بازدید از روند رعایت دستور العمل های بهداشتی در تالارها اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد کرونا در شهرستان اردبیل تالارهای پذیرایی با ظرفیت 30 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند و تا ساعت 20 و30 دقیقه شب می توانند خدمات ارائه دهند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: از مردم و متصدیان تالارها تقاضا داریم دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذار اجتماعی را به دقت رعایت کنند چرا که وضعیت فعلی شکننده بوده و با هرگونه بی توجهی به دستورالعمل امکان بازگشت به شرایط پرخطر و تعطیلی دوباره را دارد .

وی گفت: غذاخوری ها و رستوران نیز حداکثر با ظرفیت 50 درصد ظرفیت و بارعایت دستورالمعل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ونظارت ها بر این مراکز نیز تشدید می شود .

امامی یگانه با اشاره به اینکه تردد شبانه در شهر اردبیل نیز ازساعت 21 تا 4 صبح همچنان ممنوع است، خاطرنشان کرد: به غیر از استان های گیلان، مازندران و گلستان تردد به سایراستان ها نیاز به مجوز ندارد و برای تردد ضروری به این سه استان همشهریان می توانند بامراجعه به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند

تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند