مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-20فناوري

رشد استارت آپ های فضایی با آزادسازی داده های ماهواره ای


رییس سازمان فضایی ایران یکی از مشکلات استارت آپ های حوزه فضایی را عدم توسعه بازار و ناشناخته بودن خدمات آنها دانست و گفت: اولویت اول سازمان فضایی توسعه استارت آپ ها و ارائه خدماتی است که به شکل گیری و توسعه صنعت فضایی در کشور می تواند کمک کند.

- رییس سازمان فضایی ایران یکی از مشکلات استارت آپ های حوزه فضایی را عدم توسعه بازار و ناشناخته بودن خدمات آنها دانست و گفت: اولویت اول سازمان فضایی توسعه استارت آپ ها و ارائه خدماتی است که به شکل گیری و توسعه صنعت فضایی در کشور می تواند کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری با بیان اینکه همزمان با توسعه فناوری فضایی طی یک دهه گذشته اقدامات ارزشمندی در این عرصه انجام شده است، گفت: طی برنامه 10ساله اول فضایی که از سال 85 تا 94 ادامه داشت، توانستیم با اقتدار جایگاه اول منطقه و رتبه 11 جهان را در حوزه تولیدات علمی عرصه فضایی به دست آوریم.

وی با بیان اینکه سال 1387 با قرارگیری ماهواره در مدار 250 کیلومتری نهمین کشور دنیا بودیم که به چرخه کامل فناوری فضایی دست پیدا کردیم، افزود: مهمترین دغدغه ما در برنامه 10 ساله دوم این است که فناوری فضایی به تثبیت برسد و ماهواره ای عملیاتی بالای مدار 500 کیلومتر قرار دهیم تا بتوانیم به جامعه خدمات پایدار ارائه دهیم به عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد استارت آپ های فضایی با آزادسازی داده های ماهواره ای

رشد استارت آپ های فضایی با آزادسازی داده های ماهواره ای