مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-20اقتصادي

تلاش کمیسیون تلفیق برای ابهام زدایی از بودجه 1400


دولت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی و ارز آزاد را به صورت غیر شفاف در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده بود که کمیسیون تلفیق این مسئله را در بودجه روشن و شفاف کرده است.

- کمتر از دو هفته دیگر مجلس شورای اسلامی وارد بررسی لایحه بحث برانگیز بودجه 1400 می شود، لایحه ای با، اما و اگر های بسیار که کمیسیون تلفیق تلاش می کند با اعمال اصلاحاتی در آن ابهامات و دغدغه های نمایندگان را رفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 توضیحاتی به نمایندگان درباره مصوبات این کمیسیون ارائه کرد که طبق گفته محمد باقر قالیباف رییس مجلس موارد بیان شده درباره بخش های تخصصی بودجه سال آینده بوده است.

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس نیز در توضیح موارد مطرح شده در جلسه غیرعلنی گفت: با توضیحات رییس کمیسیون تلفیق بعضی از نگرانی های نمایندگان رفع شد.

بیشتر گزارش درباره ابهامات پیرامون نرخ ارز و قیمت کالا ها در سال آینده بود.

همچین بیان شد که در موضوع دارو تجدیدنظر صورت گرفته است.

همچنین احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز با اشاره به صحبت های رییس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: طبق توضیحات آقای نادران بودجه سال آینده دو سقفی است و حداقل منابع و اختیارات به دولت فعلی و حداکثر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کمیسیون تلفیق برای ابهام زدایی از بودجه 1400

تلاش کمیسیون تلفیق برای ابهام زدایی از بودجه 1400