مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-20اقتصادي

پوررضایی: ثبت نام در سامانه سجام محدودیت زمانی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوررضایی گفت: در روزهای اخیر پیامکی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، - مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: برای ثبت نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوررضایی گفت: در روزهای اخیر پیامکی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، ارسال شده است مبنی بر اینکه اگر تا مدت زمان مشخصی در سامانه سجام ثبت نام نکنید، سود سهام به حسابتان واریز نمی شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی تاکید کرد: این پیامک ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن ها توجه کنند.

پوررضایی با اشاره به اینکه برای ثبت نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است، افزود: این پیامک ها از طرف برخی از شرکت های سرمایه گذاری استانی ارسال شد تا افراد با ثبت نام در سامانه سجام بتوانند در مجامع این شرکت ها شرکت کنند، زیرا لزوم برگزاری مجامع به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان است.

وی اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سجام ثبت نام کنند تا از مزایایی چون شرکت در مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوررضایی: ثبت نام در سامانه سجام محدودیت زمانی ندارد

پوررضایی: ثبت نام در سامانه سجام محدودیت زمانی ندارد