مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-20ورزشي

تاکید فرامرزیان بر حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی کم هزینه ترین و مدنی ترین راه برای حسابرسی مالی، هیات های ورزشی است.

- نشست فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک تاکید فرامرزیان بر حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی کم هزینه ترین و مدنی ترین راه برای حسابرسی مالی، هیات های ورزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، گزارشی از فعالیت های مالی فدراسیون های ورزشی و وضعیت پرداختی های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها ارائه کرد و گفت: تاکنون 70 درصد از اعتبارات فدراسیون ها را پرداخت کرده ایم.

وی با ارائه گزارش عملکرد مالی فدراسیون ها اظهار داشت: موضوعی که در این خصوص بسیار اهمیت دارد، حسابرسی هیأت های ورزشی توسط دیوان محاسبات است و از آنجایی که تعداد هیأت های ورزشی بسیار زیاد است و در توان هیچ هیأت ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استانی نیست که این عملیات را مدیریت کنند، ما قبلا پیش نویس پیشنهادی ساختار هیأت ها را به معاونت قهرمانی ارائه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرامرزیان بر حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی

تاکید فرامرزیان بر حضور بازرس در ساختار هیأت های ورزشی