مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-20اجتماعي

دومین ایستگاه پایش آلودگی هوای شهریار در باغستان استقرار یافت


دومین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان شهریار در راستای پایش وضعیت کیفیت هوا و ارائه شاخص آلایندگی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در شهر باغستان افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار عصر امروز در آیین افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر باغستان ضمن تقدیر از راه اندازی این ایستگاه در شهرستان، اظهار کرد: ایستگاه سنجش آلودگی هوا عامل مهمی برای اطلاع یافتن شهروندان از وضعیت کیفیت هوا و شاخص آلایندگی برای گروه های مختلف است.

وی با اشاره به نصب این ایستگاه به عنوان دومین ایستگاه شهرستان شهریار، گفت: شهروندان می توانند با نصب برنامه مربوطه سازمان محیط زیست به شکل آنلاین از وضعیت کیفیت هوای ایستگاه های مختلف از جمله باغستان مطلع شوند.

حسن رنجبر شهردار باغستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با نصب این دستگاه بر اساس پارامترهای آلایندگی به خوبی امکان پایش کیفیت هوای شهر باغستان وجود دارد و تا به امروز حدود 25 میلیارد ریال برای استقرار این ایستگاه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه روند تجهیز این ایستگاه نیز 2 آنالیزور دیگر همچنین نمایش گر شاخص آلایندگی و کیفیت هوا در محور تهران شهریار نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین ایستگاه پایش آلودگی هوای شهریار در باغستان استقرار یافت

دومین ایستگاه پایش آلودگی هوای شهریار در باغستان استقرار یافت