مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-21اجتماعي

کرمانشاه یخ می بندد


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر امروز تا روز شنبه هفته آینده هوای استان به طور محسوسی سردتر می شود و طی این مدت شاهد یخبندان خواهیم بود.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه تا اواسط وقت امروز هوای استان نیمه ابری تا ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و در پاره ای از نقاط با رگبار موقت برف و باران همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با خروج این سامانه بارشی از جو استان از بعدازظهر امروز تا روز شنبه هفته آینده هوای استان به طور محسوسی سردتر می شود و طی این مدت شاهد یخبندان و در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از روز یکشنبه تا روز چهارشنبه هفته آینده به استثنای افزایش دمای هوا و در بعضی ساعات افزایش ابر پدیده جوی قابل توجه دیگری را برای سطح استان نخواهیم داشت.

وی دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل منفی یک و حداکثر 12 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای 19 درجه سانتی گراد گرم ترین و بخش حمیل با کمینه دمای 6 درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه یخ می بندد

کرمانشاه یخ می بندد