مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-21اجتماعي

دهکده گردشگری چهارده بیرجند تا پایان سال به بهره برداری می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: دهکده گردشگری چهارده بیرجند تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: دهکده گردشگری چهارده بیرجند تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

حسن رمضانی، امروز پنج شنبه دوم بهمن به خبرنگاران گفت: چهارده یکی از روستاهای واقع در یکی از دره های زیبای رشته کوه باغران در جنوب شهر بیرجند است که با توجه به جاذبه های طبیعی زیبا و چشم نواز در روستای چهارده و همچنین وجود آبشار چهارده این روستا از دیرباز یکی از تفرجگاه های مردم بیرجند بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از دوسال گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوص تمامی خانه ها و مزارع روستا تملک و عملیات بازسازی و مرمت و ساماندهی منازل و معابر با هدف ایجاد دهکده گردشگری آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: این دهکده با ظرفیت 40 اتاق و سوییت دارای رستوران، فست فود، کافی شاپ، یک واحد دامداری کوچک و استخر پرورش ماهی برای آشنایی گردشگران با طریقه نگهداری احشام در زندگی روستایی و استفاده از محصولات ارگانیک آن در پذیرایی از گردشگران، فروشگاه های صنایع دستی، مسجد و نمازخانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده گردشگری چهارده بیرجند تا پایان سال به بهره برداری می رسد

دهکده گردشگری چهارده بیرجند تا پایان سال به بهره برداری می رسد