مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-21سياسي

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی در بودجه 1400 مد نظر باشد


خرید تجهیزات مکانیزه برای برف روبی در شهر اردبیل باید در بودجه سال آینده مد نظر قرار گیرد - ایسنا/اردبیل عضو شورای شهر اردبیل گفت: خرید تجهیزات مکانیزه برای برف روبی در شهر اردبیل باید در بودجه سال آینده مد نظر قرار گیرد .

علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در بارش برف اوایل زمستان به رغم تلاش پرسنل شهرداری، برف روبی با تأخیر و تعلل در مناطق مختلف انجام شد که این کار اعتراض و نارضایتی مردم را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم در برف روبی دو ماه باقی مانده از فصل زمستان شهرداری به نحوی عمل کند تا به سرعت در معابر اصلی و حتی کوچه ها و معابر فرعی نیز برف جمع آوری و از انباشت آن جلوگیری شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت استفاده از تجهیزات و امکانات مکانیزه را در حوزه برف روبی یادآور شد و گفت: باید یک فکر اساسی در این زمینه داشته باشیم و در بودجه سال 1400 منابعی برای این کار در نظر گرفته شود.

پوستی در ادامه به ضرورت احداث مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: قابل قبول نیست بعد از گذشت دو سال این پروژه همچنان معطل انتخاب پیمانکار و مشارکت کننده بماند در حالی که احداث این مرکز در اردبیل از ضرورت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی در بودجه 1400 مد نظر باشد

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی در بودجه 1400 مد نظر باشد