مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21سياسي

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی برای اردبیل در بودجه 1400 مد نظر باشد


خرید تجهیزات مکانیزه برای برف روبی در شهر اردبیل باید در بودجه سال آینده مد نظر قرار گیرد - ایسنا/اردبیل عضو شورای شهر اردبیل گفت: خرید تجهیزات مکانیزه برای برف روبی در شهر اردبیل باید در بودجه سال آینده مد نظر قرار گیرد علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در بارش برف اوایل زمستان به رغم تلاش پرسنل شهرداری، برف روبی با تأخیر و تعلل در مناطق مختلف انجام شد که این کار اعتراض و نارضایتی مردم را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم در برف روبی دو ماه باقی مانده از فصل زمستان شهرداری به نحوی عمل کند تا به سرعت در معابر اصلی و حتی کوچه ها و معابر فرعی نیز برف جمع آوری و از انباشت آن جلوگیری شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت استفاده از تجهیزات و امکانات مکانیزه را در حوزه برف روبی یادآور شد و گفت: باید یک فکر اساسی در این زمینه داشته باشیم و در بودجه سال 1400 منابعی برای این کار در نظر گرفته شود.

پوستی در ادامه به ضرورت احداث مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: قابل قبول نیست بعد از گذشت دو سال این پروژه همچنان معطل انتخاب پیمانکار و مشارکت کننده بماند در حالی که احداث این مرکز در اردبیل از ضرورت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی برای اردبیل در بودجه 1400 مد نظر باشد

خرید تجهیزات مکانیزه برف روبی برای اردبیل در بودجه 1400 مد نظر باشد