مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-21سياسي

اجرای عدالت هم برای مفسدان هم برای مظلومان مفید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر از سفر های استانی رییس قوه قضاییه گفت: - آیت الله سید محمد شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر از سفر های استانی رییس قوه قضاییه گفت: این سفر ها برکات فراوانی داشته و بذر امید را در میان مردم تقویت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر از سفر های استانی رییس قوه قضاییه گفت: این سفر ها برکات فراوانی داشته و بذر امید را در میان مردم تقویت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: این سفر ها با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا، اقدامی شجاعانه، مردم پسند و مورد نظر رهبر انقلاب است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

آیت الله شاهچراغی با تقدیر از رییس قوه قضاییه در رابطه با اقدامات انجام شده در تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی، عدالت، قاطعیت، تسهیل و تسریع امور را از جمله انتظارات مردم از دستگاه قضایی برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، گفت: اجرای عدالت هم برای مفسدان و هم برای مظلومان مفید است و موجب می شود مظلوم از ستم نجات یابد و ظالم با اجرای قانون و مجازات پاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت هم برای مفسدان هم برای مظلومان مفید است

اجرای عدالت هم برای مفسدان هم برای مظلومان مفید است