مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-21بين الملل

چرا آمدن بایدن به نفع ایران و به ضرر عربستان است؟


یک کارشناس ارشد مسائل جهان عرب می گوید: اکنون، عربستان به شدت نگران آینده است، زیرا یکی از سیاست هایی که در دستور کار جو بایدن قرار دارد این است که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را از چرخه قدرت خارج و به جای او «محمد بن نایف» ولیعهد سابق را تعیین کند که .

- یک کارشناس ارشد مسائل جهان عرب می گوید: اکنون، عربستان به شدت نگران آینده است، زیرا یکی از سیاست هایی که در دستور کار جو بایدن قرار دارد این است که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را از چرخه قدرت خارج و به جای او محمد بن نایف ولیعهد سابق را تعیین کند که این موضوع نیز نگرانی حاکمیت عربستان را برانگیخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک تحلیل گر ارشد مسائل جهان عرب کنش های اخیر عربستان در منطقه را مورد بررسی قرار داد و آنها را حاصل تغییر روسای کاخ سفید دانسته و تاکید کرد که هر زمان عربستان تحت فشار کشورهای منطقه و آمریکا قرار بگیرد، به سمت ایران متمایل می شود.

"حسن هانی زاده" تحلیل گر مسائل جهان عرب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره دیدار اخیر وزیر امور خارجه عربستان با همتای اردنی اش و رایزنی آنها در مورد ایران، با بیان اینکه عربستان سعودی از هر فرصتی برای جریان سازی علیه ایران استفاده می کند، اظهار داشت: سفر اخیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان به روسیه همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آمدن بایدن به نفع ایران و به ضرر عربستان است؟

چرا آمدن بایدن به نفع ایران و به ضرر عربستان است؟