مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-21اقتصادي

شهرداری های کردستان ایجاد درآمد پایدار را در اولویت قرار دهند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری های تابعه استان ایجاد درآمد ثابت و پایدار را برای تامین منابع مالی پروژه های عمرانی سرلوحه کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری دیواندره اظهار داشت: شهرداری های تابعه استان ایجاد درآمد ثابت و پایدار را برای تامین منابع مالی پروژه های عمرانی سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با تلاش شهرداران، شوراهای اسلامی و فرمانداران تابعه اقدامات قابل توجهی در توسعه عمران شهری استان صورت گرفته و پروژه های زیربنایی موثری نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: در این راستا بر اساس لایحه عوارض محلی که بخشی از آن شامل اعتبارات کوششی و اعتبارات ارزش افزوده و تملک دارایی است مبلغ 780 میلیارد تومان برای شهرداری های استان مصوب شده که تا کنون نیز 114 میلیارد تومان از این اعتبارات از منابع ارزش افزوده به شهرداری های استان تخصیص یافته است.

ملکی خاطر نشان کرد: شهرداری دیواندره نیز تاکنون برای اجرای پروژه های عمران شهری از جمله احداث پارک ها، توسعه فضای سبز، پارک تخصصی بانوان و ساماندهی معابر اقدامات مناسبی به عمل آورده که در آینده نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های کردستان ایجاد درآمد پایدار را در اولویت قرار دهند

شهرداری های کردستان ایجاد درآمد پایدار را در اولویت قرار دهند