مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-21اقتصادي

خاموش شدن فلرهای نفتی تا 1401 / تیم ترامپ فکر می کرد با تحریم می میریم


وزیر نفت با بیان اینکه طرح پالایشگاه گاز بیدبلند از یک سو نشان دهنده شکست کامل تحریم و فشار حداکثری آمریکا و از سوی دیگر نشان دهنده توانمندی کشور است، - ایسنا/خوزستان وزیر نفت با بیان اینکه طرح پالایشگاه گاز بیدبلند از یک سو نشان دهنده شکست کامل تحریم و فشار حداکثری آمریکا و از سوی دیگر نشان دهنده توانمندی کشور است، گفت: همانگونه که قول دادیم امیدواریم تا سال 1401 همه فلرها خاموش شوند.

بیژن زنگنه امروز (2 بهمن ماه) در آیین افتتاح پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان، اظهار کرد: تعهد ما در ابتدای سال 99 این بود که در این سال 17 طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری حدود 11.

4 میلیارد دلار با ظرفیت تولید 25 میلیون تن افتتاح شود.

خوشحالم امروز به استحضار مردم عزیز می رسانم که امروز شاهد افتتاح یازدهمین طرح از این مجموعه هستیم؛ ارزش تولیدات و درآمد سالانه طرح عظیم بیدبلند خلیج فارس حدود یک و نیم میلیارد دلار است.

است و این طرح، یک ابر پروژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بهبهان یکی از قدیمی ترین مراکز تمدنی و شهری با مردمی با فرهنگ است و در این فصل نیز بوی گل نرگس فضا را عطرآگین کرده است.

پالایشگاه بیدبلند، مبداء صنعت گاز ایران است و با راه اندازی این پالایشگاه با ظرفیت حدود 25 میلیون مترمکعب پالایش در روز و بهره برداری از خط لوله سراسری اول در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموش شدن فلرهای نفتی تا 1401 / تیم ترامپ فکر می کرد با تحریم می میریم

خاموش شدن فلرهای نفتی تا 1401 / تیم ترامپ فکر می کرد با تحریم می میریم