مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-21اقتصادي

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس حاصل برجام است


مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان این که پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس حاصل برجام است، گفت: وقتی در سال 95 و 96 گشایشی حاصل شد ما نیز این پروژه را با قوت شروع کردیم و ساخت و راه اندازی آن حاصل زمان تحریم است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان این که پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس حاصل برجام است، گفت: وقتی در سال 95 و 96 گشایشی حاصل شد ما نیز این پروژه را با قوت شروع کردیم و ساخت و راه اندازی آن حاصل زمان تحریم است.

جعفر ربیعی در آیین بهره برداری از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان که امروز (2 بهمن ماه) برگزار شد، اظهارکرد: خدا را شاکرم که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سال جهش تولید موفق شدیم یکی از بزرگترین پروژه های صنعت نفت و گاز پتروشیمی کشور را به بهره برداری برسانیم.

در دو ماه گذشته افتخار داشتیم در پنجشنبه های افتتاح پروژه ها، سه پروژه هلدینگ خلیج فارس را با حضور رییس جمهور افتتاح کنیم؛ در این مدت پتروشیمی های لردگان و ایلام و طرح سولفات و آمونیوم پتروشیمی ارومیه و امروز نیز ابرپروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به افتتاح رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه توان اجرای پروژه های بزرگ توسط بخش غیردولتی در کشور فراهم شده و وجود دارد، تصریح کرد: با افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس حاصل برجام است

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس حاصل برجام است