مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-21اقتصادي

بودجه سازمان فرهنگی زنجان 10 میلیارد تومان است


بودجه فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان، در سال آینده بیشتر از 10 میلیارد تومان خواهد بود.

- حبیب ملایی یگانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تقسیم بندی بودجه شهرداری زنجان گفت: تلاش شده در این بودجه به سازمان ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از سازمان های مورد توجه و تأکید سازمان فرهنگی بود، افزود: سازمان فرهنگی بودجه دو بخش دارد یکی کارهایی که مربوط به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی است و دیگری اعتباراتی خاص برای اجرای زیرساخت هاست، از طرفی سال آینده بحث کنگره ملی شهدا را نیز داریم.

شهردار زنجان گفت: با توجه به اقداماتی که سال آینده انجام خواهد شد و زیرساخت هایی که برای اجرای این کنگره مهم در نظر گرفته خواهد شد، بودجه فرهنگی بالای 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

یگانه با اشاره به اینکه شهرداری نهاد درآمد و هزینه است، اضافه کرد: بودجه سازمان ها نیز بر این اساس بسته می شود؛ همچنان که امسال بحث کرونا به بحث درآمدی شهرداری ضربه زیادی زد.

وی با اشاره به اینکه امسال قرار بود از محل ارزش افزوده، شهرداری زنجان 160 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که به 70 میلیارد تومان کاهش یافت، اضافه کرد: از طرفی تخفیف گسترده ای در بحث کسب و پیشه داشتیم که همین امر هم موجب کاهش درآمدهای شهرداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سازمان فرهنگی زنجان 10 میلیارد تومان است

بودجه سازمان فرهنگی زنجان 10 میلیارد تومان است