مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-21اقتصادي

آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی همزمان با دهه فجر


مدیر حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سال جاری ادامه دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سال جاری ادامه دارد.

باقر باقرپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این طرح پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول 30 درصد تخفیف می شود، افزود: برای پروانه های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی 20 درصد تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم چنین برای پروانه های تجاری و مسکونی 25 درصد تخفیف عوارض شهرداری اعمال خواهد شد.

مدیر حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج اظهار کرد: اگر مالکین قصد تخریب و نوسازی ملک خود را داشته باشند، پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد و همچنین هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می شود.

باقرپور تاکید کرد: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده 100، هزینه های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در ماه های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نشود و شامل این تخفیف نشود، بیان کرد: مالکانی که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی همزمان با دهه فجر

آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی همزمان با دهه فجر