مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-21سياسي

ضرورت توجه به امور معیشتی کادر آموزش و پرورش


آیت الله نوری همدانی درپیامی به «ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی» گفت: به امور معیشتی آموزگاران و کادر آموزش و پرورش هم بسیار مهم است مجلس و دولت باید نسبت به احقاق حقوق معلمان تلاش کنند.

- قم- آیت الله نوری همدانی درپیامی به ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی گفت: به امور معیشتی آموزگاران و کادر آموزش و پرورش هم بسیار مهم است مجلس و دولت باید نسبت به احقاق حقوق معلمان تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله نوری همدانی صبح پنجشنبه در پیامی به ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی از طریق فضای مجازی که در تهران آغاز شد، با بیان اینکه قطعاً پیشرفت آموزش و پرورش، ارتباط مستقیمی با ارتقا جایگاه معلم در جامعه دارد و اگر خواهان رشد و سعادت فرزندانمان در آموزش و پرورش هستیم گفت: رسیدگی به امور معیشتی آموزگاران و کادر آموزش و پرورش هم بسیار مهم است و متولیان امور از مجلس و دولت باید نسبت به احقاق حقوق معلمان و جایگاه والای آنان تلاش مضاعف داشته باشند.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله ربّ العالمین و الصلاه و السلام علی اشرف الانبیا و المرسلین محمد صلی الله علیه وآله الطاهرین قال الله الحکیم فی کتابه الکریم: هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به امور معیشتی کادر آموزش و پرورش

ضرورت توجه به امور معیشتی کادر آموزش و پرورش