مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-21ورزشي

ابهام در حکم دولتی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ؛ استعفای نامریی!


دولت ها از دوره دوم رییس اصلاحات گرفته تا دو کابینه احمدی نژاد و هشت سال حضور حسن روحانی، در فوتبال ایران و انتخابات ریاستش نقش محوری ایفا کردند.

- بعد از اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، و باز شدن مسیر ثبت نام فوتبالی ها تصور می شد چندین چهره قدیمی یا پیشکسوت این رشته گام به میدان رقابت برسر ریاست فدراسیون فوتبال بگذارند اما در نهایت تنها علی کریمی بود که با سابقه بازی در تیم ملی وارد گود رقابت با مدیران پرسابقه ورزش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، کارشناسان یکی از دلایل عدم استقبال فوتبالیست های سرشناس از انتخابات فدراسیون فوتبال را حضور پررنگ دولتی ها می دانند؛ گویا اهالی فوتبال معتقدند در نهایت قدرت رقابت با گزینه های مورد حمایت دولت را ندارند و نمی توانند مثل آنها لابی کنند.

فوتبال؛ یک دهه و نیم زیر سایه دولت ها در انتخابات پیشین گفته می شد که مهدی تاج با حمایت برخی مقامات دولتی ریاست را به دست آورده و حتی مصطفی آجورلو مستقیما نام جهانگیری معاون اول حسن روحانی را بعد از انتخابات چهارسال قبل مطرح کرد.

دولت هم هیچگاه پاسخی به حمله آجورلو نداد.

هشت سال قبل از آن هم علی کفاشیان به عنوان گزینه سایه محمد علی آبادی ثبت نام کرد و در نهایت بعداز حذف رییس وقت سازمان تربیت بدنی از سوی فیفا ، بدون رقیب رییس فدراسیون شد تا با کنار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در حکم دولتی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ؛ استعفای نامریی!

ابهام در حکم دولتی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال ؛ استعفای نامریی!