مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-21ورزشي

مسابقات بین المللی ساحلی کوراش برگزار می شود


مسابقات بین المللی کوراش ساحلی جام خلیج فارس در تقویم فدراسیون جهانی کوراش قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا  نصیری نژاد رییس انجمن کوراش کشور به همراه روسای کمیته های همگانی و استعدادیابی ناشنوایان، معلولین و جانبازان، در دفتر انجمن کوراش کشور  میزبان جلیل حق گویان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بود.

در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای خانواده بزرگ کوراش و به ویژه حضور رسمی کوراش ساحلی در مسابقات بازی های ساحلی و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در کوراش ساحلی، مقرر شد با توجه به روز ملی خلیج فارس در روز دهم اردیبهشت، که هر ساله این روز با شکوه خاصی در جزیره زیبای قشم گرامی داشته می شود، هر ساله مسابقات بین المللی جام خلیج فارس در این تاریخ در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و برگزار شود.

 پس از سفر محمد رضا نصیری نژاد رییس انجمن کوراش کشور و مسول کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش در اسفند ماه جاری به این جزیره و ارزیابی های از امکانات برگزاری مسابقات کوراش ساحلی، مسابقات قهرمانی کوراش ساحلی آسیا در سال 2022 در این جزیره زیبا برگزار شود.

در این دیدار حق گویان ، آمادگی خود را جهت برگزاری اردو های آمادگی تیم های ملی کوراش جهت حضور در رقابتهای آتی آسیایی و جهانی و رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی ساحلی کوراش برگزار می شود

مسابقات بین المللی ساحلی کوراش برگزار می شود