مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-21بين الملل

ایران پس از پیروزی بر ترامپ تسلیم نمی شود


مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر دفاع پیشین آمریکا در یادداشتی نحوه احیای دوباره توافق هسته ای با ایران را تشریح کردند.

- مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر دفاع پیشین آمریکا در یادداشتی نحوه احیای دوباره توافق هسته ای با ایران را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاترین اشتون، مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا و چاک هیگل، وزیر دفاع پیشین آمریکا روز پنج شنبه در یادداشتی با تیتر چگونه توافق هسته ای ایران را احیا کنیم که در پایگاه خبری هیل منتشر شده است آورده اند: تصور می شد که توافق هسته ای با ایران یکی از بزرگ ترین تهدیدها علیه امنیت جهانی را رفع کند؛ یعنی با برداشتن تحریم های فلج کننده و رهایی از انزوای جهانی تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران از دسترسیبه سلاح هسته ای باز بماند.

این توافق همچنین آغازی بر تعامل سازنده ایران با پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان و پایه و اساسی برای گفت وگو و مذاکره بر سر مشکلات حیاتی امنیتی منطقه ای و جهانی بود.

در ادامه آمده است: خروج دولت ترامپ از توافق هسته ای در سال 2018 و سیاست فشار حداکثری این هدف را تضعیف کرده اند و باعث شدت گرفتن برنامه هسته ای ایران، جسورتر کردن تندروهای ایرانی، افزایش تنش های منطقه ای و ایجاد رنجش های غیرقابل وصف برای عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پس از پیروزی بر ترامپ تسلیم نمی شود

ایران پس از پیروزی بر ترامپ تسلیم نمی شود