مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-22فرهنگي

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد


محمد اکبری کارگردان «یک کاست لته/ روی c» از نمایش های حاضر در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی بیان کرد که کرونا دل مخاطبان را به تئاتر و دل هنرمندان را به مخاطبان نزدیک کرده است.

- محمد اکبری کارگردان یک کاست لته/ روی c از نمایش های حاضر در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی بیان کرد که کرونا دل مخاطبان را به تئاتر و دل هنرمندان را به مخاطبان نزدیک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اکبری کارگردان نمایش یک کاست لته/ روی c که از سبزوار در بخش رقابتی صحنه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد در یادداشتی به بیان نکاتی درباره روند تولید این نمایش در شرایط کرونایی پرداخت.

در متن این یادداشت آمده است: نمایش یک کاست لته/ روی c با توجه به انگاره ها و گزاره های از دست رفته و رو به نسیان نمایش ایرانی شکل و سامان گرفته و در این میانه چارچوب قصه خود را مرسوم بر سه راس، تثلیث وار تعریف می کند، تثلیثی بین نمودگان که حی و حاضرند در صحنه و نماندگان که غایب هستند؛ نمودگانی شامل مادری که کور مردی گرفته، پسری که دل کوری دارد و دختری که دل دل می کند.

بین پهلوان زادگی و پهلوان زدگی.

ضمن اینکه سه گوشه نماندگان و شاید نمردگانی متشکل از پهلوانی لوطی مرام، لوطی ای پهلوان مسلک و پیرمردی پیزوری دارد که برای برد و پیروزی دست به هر تقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد

«یک کاست لته/ روی c» چگونه شکل گرفت/ غیبتی که منتج به تقرب شد