مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-22اجتماعي

راه 112 روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد/برف روب در گردنه الماس مستقر شد


راه 112 روستای شهرستان خلخال بازگشایی شده و تنها راه 30 روستا مسدود است که راهداران برای بازگشایی راه های این روستاها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، معروف خسروی صبح امروز در بازدید از عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: راه 112 روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد.

وی افزود: بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته راه 140روستا را مسدود کرده بود که از اولین ساعات بارش برف تا بامداد امروز راه 112روستا بازگشایی و تنها راه 30روستا مسدود است که راهداران برای بازگشایی راه های این روستاها ادامه دارد.

  رییس راهداری شهرستان خلخال از نجات جان یک زن باردار در روستای لرد از توابع بخش شاهرود خلخال خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش برف سنگین در راه های روستایی با تلاش راهداران و همکاری نیروهای فوریت پزشکی این مادر باردار با بازگشایی راه روستای لرد و میانرودان  به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته با تماس اهالی روستای کالار  و گزارش وضعیت اضطراری  یک فرد از اهالی این روستا، راه روستای آقبلاغ و راه روستای کالار ساعاتی پیش بازگشایی شد و بیمار بدحال این روستا با یک دستگاه آمبولانس به شهر خلخال انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 112 روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد/برف روب در گردنه الماس مستقر شد

راه 112 روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد/برف روب در گردنه الماس مستقر شد