مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-22سياسي

مانور پهبادی ایران در کویر سمنان، نمایش اقتدار و توان


ایران اسلامی با مانور پهبادی در کویر سمنان، اقتدار و توان خود را در منطقه و جهان به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به رزمایش پهبادی ایران در کویر سمنان اظهار داشت: نیمه دوم دی ماه ایران اسلامی و جهان شاهد بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا و کویر سمنان بود.

وی افزود: بدون شک ایران از برترین قدرت پهپادی در منطقه و جهان به شمار می آید و آنچه در این رزمایش اقتدار بخشیده بود شرکت سه پهپاد مدرن ارتش به نام های کرار، ابابیل و سیمرغ که با قابلیت های بسیار بالا به عملیات پرداختند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: ایران اسلامی با این مانور اقتدار ثابت کرد که نه در منطقه بلکه در جهان توان خود را می تواند به نمایش گذارد.

هاشمی زاده اضافه کرد: همچنین رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس در روز 19 دی ماه توانمندی موشکی ایران به گوش جهانیان رسید و می توان گفت رزمایش پهبادی و رونمایی از شهر موشکی ایران در این مقطع خاص سیاسی روز نامیدی دشمن و خوشحالی دوستان بود.

وی بیان داشت: موشک های راهبردی ما از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با انواع مختلف مجهز به سیستمهای پرتاب و تجهیزات نگاه دارنده در مقابل دشمن ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور پهبادی ایران در کویر سمنان، نمایش اقتدار و توان

مانور پهبادی ایران در کویر سمنان، نمایش اقتدار و توان