مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-22سياسي

آیت الله علم الهدی: رشد برنامه های دانش بنیان افتخار جامعه ولایی ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نمازجمعه این هفته که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ایام دهه فاطمیه هنوز ادامه دارد و امروز هم از جمله ایام دهه فاطمیه است، اثر تذکر به مظلومیت حضرت زهرا(س) و تبیین این مظلومیت و اظهار ارادت به ایشان در زندگی مردم پیدایش یک غیریت و هویت ولایی است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: امتیاز جامعه ما در برابر جوامع دیگر ولایی بودن جامعه ما است که ضامن تعالی، تکامل، پیشرفت های زیاد و سلامت اجتماعی مردم در برابر مفاسد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ولایی بودن جامعه بر اثر عشق و ارادت و حاکمیت مظلومیت حضرت زهرا(س) بر کانون عاطفه مردم است، گفت: حضرت رسول اعظم(ص) وضع زندگی مردم را دگرگون و آنها را از مفاسد مختلف نجات دادند، اما از ایشان یک دختر باقی ماند که مردم خانه اش را آتش زدند و حضرت زهرا(س) در آن شرایط تنها پیغمبر را صدا می زدند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: این تصویر در ذهن حضرت زینب(س) باقی ماند و ایشان هم در قتلگاه زمانی که پیکر سید الشهدا را دیدند تنها پیغمبر(ص) را صدا زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ذکر مظلومیت حضرت زهرا(س) و اثر وضعی آن در کانون عشق جامعه را حفظ هویت الهی برشمرد و گفت: جریانات استکباری که می خواهند بر ملت ها حاکم شوند قصد دارند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: رشد برنامه های دانش بنیان افتخار جامعه ولایی ایران است

آیت الله علم الهدی: رشد برنامه های دانش بنیان افتخار جامعه ولایی ایران است