مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-22سياسي

رزمایش های نظامی قدرت بازدارندگی دارند


امام جمعه دندی با بیان اینکه رزمایش ها قدرت بازدارندگی دارد، گفت: رزمایش ها با قدرت دفاعی و تولید دانش بومی با تکیه بر خلاقیت در سایه وحدت نیروهای مسلح انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دندی ضمن دعوت مردم به تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگی است که انسان قدر آن را نمی داند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ غرب آسیا در دو هفته گذشته، افزود: در دو هفته گذشته ارتش سرفراز وسپاه مقتدر رزمایش های متنوع برگزار کردند که هدف از این رزمایش ها به نمایش گذاشتن اقتدار موشکی و دفاعی ایران با دانش بومی بود.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار است، افزود: با وجود امنیت رونق اقتصادی، تولیدی، علمی و فرهنگی شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش های نظامی و موشکی قدرت بازدارندگی دارد،گفت: این رزمایش ها با قدرت دفاعی و تولید دانش بومی با تکیه بر خلاقیت در سایه وحدت نیروهای مسلح انجام گرفته است.

خورشیدی اطهر تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین کسانی که خواب برجام دیگر را می بینند، بدانند اگر دشمن بخواهد حرکت نامناسبی انجام دهد تمام پایگاها و منافع آنها به خطر خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش های نظامی قدرت بازدارندگی دارند

رزمایش های نظامی قدرت بازدارندگی دارند