مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-22سياسي

امام جمعه کرج: ترامپ و بایدن باهم فرقی ندارند


ایرنا - نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج با اشاره حوادث و رویدادهای این روزها در آمریکا گفت: دوران داعیه داری تفکر لیبرال دموکراسی غرب با افول قدرت آمریکا به پایان خط رسیده است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دونالد ترامپ رییس جمهور دیوانه صفت آمریکا با اقدامات مفتضحانه خود به صورت رسمی فاتحه دموکراسی لیبرال را خواند.

وی به سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران در جلسه دیروز هیات دولت اشاره کرد، اظهار داشت: آقای رییس جمهوری حرف خوبی زدند و گفتند: من از رسانه ها و دوستان و مخالفان خواهش می کنم که واقعیت را بگوییم چون واقعیت را نمی شود پنهان کرد .

.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: واقعیت این است که رژیمی که خوی استکباری دارد فرقی نمی کند رییس جمهوری آن چه کسی باشد زیرا مسیر آنان یکی اما با 2 ادبیات است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اگر کسی خیال کند یکی سیاست بلد نبود (ترامپ ) و برج ساز بود لذا مشکلات زیادی درست کرد ولی این کسی که تازه آمده (بایدن) سیاست بلد است و می توان با او تعامل کرد، به طور قطع مسیر انحرافی را طی می کند چرا که یکی چهره واقعی را نشان داده و دیگری با تزویر و فریب پیش آمده، کما اینکه تا امروز نیز این گونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: ترامپ و بایدن باهم فرقی ندارند

امام جمعه کرج: ترامپ و بایدن باهم فرقی ندارند