مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-22حوادث

واکنش آموزش و پرورش به آتش سوزی کانکس فرهنگیان


وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تأسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول، اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تأسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: این حادثه حوالی ساعت 21 (سه شنبه 30دی ماه) رخ داد و متأسفانه در اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی، سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند.

یک تن از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه از معلمین عزیز عشایری و دو تن دیگر نیز از معلمان عزیز روستایی بودند که شبِ حادثه برای اقامت در این کانکس مستقر شده بودند.

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پس اطلاع از این حادثه ناگوار، به کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مأموریت دادند که این موضوع را مورد پیگیری جدی قرار دهد که بلافاصله مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به همراه هیأتی در بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز حضور یافتند و در جریان مراحل درمان و اقدامات پزشکی صورت گرفته برای این عزیزان قرار گرفتند و ضمن تماس با دکتر نجاتی مدیر بیمارستان طالقانی اهواز خواستار تسریع و رسیدگی هر چه بیشتر به فرهنگیان حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آموزش و پرورش به آتش سوزی کانکس فرهنگیان

واکنش آموزش و پرورش به آتش سوزی کانکس فرهنگیان