مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-23سياسي

با تنها سایت همسریابی رسمی، آشنا بشوید/مراحل ثبت نام در «همسان گزینی» تبیان


واحد همسان گزینی موسسه تبیان در زمینه ازدواج دائم و تک همسری فعالیت می کند و از متقاضیان هیچ وجهی برای این کار دریافت نمی کند.

- گروه خانواده: ماجرای کانال ها و سایت های همسریابی در ایران به خاطر نداشتن چارچوب مشخص و همچنین پیدا شدن مفسده هایی که ماهیت ازدواج و تشکیل خانواده را زیر سوال می برد، از همان ابتدا ممنوع شد و با گردانندگان آنها هم برخورد قضایی شد.

در این بین سایت همسان گزینی تبیان تنها سایت دارای مجوز در حوزه همسریابی است که زمینه فعالیت آن هم فقط در حوزه ازدواج دائم و تک همسری است.

این سایت به مدت 5سال است بدون حاشیه و با ثبت 3500 ازدواج موفق در حال فعالیت است.

چند روز پیش شبکه ماهواره ای فارسی زبان منوتو مدعی شد که سایت همسان گزینی تبیان بر اساس فعالیت در زمینه ازدواج موقت و ازدواج دختران کم سن و سال راه اندازی شده است.

این شبکه در گزارشی با محتوای دروغ، سعی کرد ثابت کند که یک موسسه و سازمان رسمی و دولتی در ایران که مورد تایید نظام است در حال ترویج ازدواج موقت و به عقد درآوردن کودکان کم سن و سال است.

اما سایت همسان گزینی تبیان مشغول چه فعالیتی است و چرا شبکه منوتو گزارشی با اشتباهات فاحش برای زیرسوال بردن فعالیت این سایت پخش کرده است؟   تلاش منوتو برای دروغ پراکنی در گزارش شبکه منوتو، بخشی از سخنان سرهنگ پاشایی معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تنها سایت همسریابی رسمی، آشنا بشوید/مراحل ثبت نام در «همسان گزینی» تبیان

با تنها سایت همسریابی رسمی، آشنا بشوید/مراحل ثبت نام در «همسان گزینی» تبیان