مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-23اجتماعي

حضور 20 درصدی دانش آموزان البرزی در کلاس های درس


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به تقاضا و استقبال خانواده ها از برگزاری آنوزش حضوری در مدارس، گفت: طرح آموزش حضوری پایه های اول و دوم در مدارس استان با 10 تا 20 درصد دانش آموزان و حضور تقریبی 8 نفر در هر کلاس در حال اجراست.

- یونس جاوید نسب، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حضور دانش آموزان پایه های اول و دوم، گفت: وضعیت آموزش در پایه های اول و دوم نیازمند شرایط خاص و حضور دانش آموزان برای برقراری ارتباط چشمی و استفاده از حواس پنجگانه برای ارتباط تعاملی اثربخش بین معلم و دانش آموزان است در حالیکه در فضای آموزش مجازی حتی در صورت وجود بهترین شرایط و زیرساخت ها، از 50 درصد آموزش کیفی برخوردار خواهیم بود.

  معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز افزود: با شیوع و دانش آموزان با انتقال دانش و ارتباط با آسیب مواجه شدند و درخواست برای آموزش حضوری داشتند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از روز چهارشنبه اول بهمن ماه، آموزش به صورت حضوری در پایه های اول و دوم اجرا شده است، گفت: بازدیدهای مختلف از همه مناطق آموزشی استان، استقبال خانواده ها از این طرح را نشان داد به طوریکه  برخی مدارس با توجه به گروه بندی انجام شده، شاهد  حضور 10 تا 20 درصد از دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 20 درصدی دانش آموزان البرزی در کلاس های درس

حضور 20 درصدی دانش آموزان البرزی در کلاس های درس