مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-23سياسي

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور امضای تفاهم نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران به استان مازندران سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی صبح روز شنبه 4 بهمن در ابتدای ورود خود به استان مازندران به منظور زیارت مزارهای مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای ملأ مجدالدین شهر ساری حضور یافت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر مزار مطهر شهدا از جمله شهید سلامت دکتر مهدی وریجی و شهید مدافع حرم محمود رادمهر به قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به جایگاه والای این شهیدان پرداخت.

وی در گفت وگو با رسانه ها گلزارهای مطهر شهدا را قطعه ای از بهشت روی زمین دانست و گفت: مزار شهدای عزیزی در گلزارهای مطهر شهدا قرار دارد که در مقاطع مختلف به شهادت رسیده اند و جدیدترین این عزیزان شهدای سلامت هستند که این روزها مشغول حماسه آفرینی برای نجات جان مردم هستند.

معاون رییس جمهور در خصوص اهداف سفر به استان مازندران گفت: در این سفر 2 تفاهم نامه با 3 موضوع تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری استان مازندران ، ایجاد اشتغال برای ایثارگران و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا با استاندار گرامی مازندران به امضا می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران