مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-23اجتماعي

دمای همدان به منفی 12 درجه رسید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته آسمان استان صاف و آفتابی است و از روز دوشنبه دماهای کمینه افزایش پیدا می کند.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته آسمان استان صاف و آفتابی است و از روز دوشنبه دماهای کمینه افزایش پیدا می کند.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان این هفته خبری از بارش برف و باران در استان نیست و آسمان استان صاف و آفتابی است اما ممکن است در روز جمعه بارش هایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این هفته ورزش باد شدیدی نداریم اما سرعت وزش باد به اندازه ای است که از تجمع آلاینده ها در آسمان استان جلوگیری کند و پدیده آلودگی هوا را نداشته باشیم.

زاهدی با بیان اینکه در حال حاضر تمام نقاط استان هوای سردی دارند، مطرح کرد: انتظار داریم این هوای سرد تا فردا پایدار باشد و از روز دوشنبه افزایش دماهای کمینه را داشته باشیم.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با تغییرات دما در همدان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان از صفر تا منفی 12 درجه سلسیوس بوده است.

وی در پایان درباره گرم ترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته گفت: شهرستان های همدان و بهار با منفی 12 درجه سلسیوس سردترین و شهرستان نهاوند با 3 درجه سلیوس گرم ترین نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای همدان به منفی 12 درجه رسید

دمای همدان به منفی 12 درجه رسید