مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-23بين الملل

اتحادیه اروپا دوشنبه درباره مصر تشکیل جلسه می دهد


وزیران خارجه اتحادیه اروپا به منظور بررسی پرونده های بین المللی از جمله وضعیت حقوق بشر در مصر روز دوشنبه تشکیل جلسه می دهند.

قرار است در این نشست پرونده دانشجوی ایتالیایی که سال 2016 در قاهره به قتل رسید، - وزیران خارجه اتحادیه اروپا به منظور بررسی پرونده های بین المللی از جمله وضعیت حقوق بشر در مصر روز دوشنبه تشکیل جلسه می دهند.

قرار است در این نشست پرونده دانشجوی ایتالیایی که سال 2016 در قاهره به قتل رسید، بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این نشست به درخواست سازمان های حقوق بشری بین المللی غیر دولتی برگزار می شود که روز پنجشنبه در پیامی از کشورهای عضو اتحادیه خواستند یک بررسی جامعی از روابط با مصر داشته باشند.

سازمان های دیده بان حقوق بشر، عفو بین الملل، سازمان جهانی مبارزه با شکنجه و مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره از جمله امضا کنندگان این پیام هستند.

در این پیام از اتحادیه اروپا خواسته شده، اقداماتی که مدتهاست انتظار می رود به ویژه درخصوص اعلام عدم مسامحه با نادیده انگاری حقوق بشر توسط مصر اتخاذ کند.

خبرگزاری ایتالیایی آکی به نقل از یک منبع اروپایی آگاه اعلام کرد، پرونده جولیو رجینی، دانشجوی ایتالیایی که چند سال پیش در قاهره به قتل رسید، در جلسه روز دوشنبه اتحادیه در بروکسل بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا دوشنبه درباره مصر تشکیل جلسه می دهد

اتحادیه اروپا دوشنبه درباره مصر تشکیل جلسه می دهد