مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-23سياسي

سفر دو روزه ی وزیر گردشگری به یزد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفری دو روزه به یزد ضمن افتتاح چند طرح گردشگری، از بافت ها و اماکن تاریخی این استان بازدید خواهد کرد.

- ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفری دو روزه به یزد ضمن افتتاح چند طرح گردشگری، از بافت ها و اماکن تاریخی این استان بازدید خواهد کرد.

علی اصغر مونسان که قبل از ظهر امروز شنبه چهارم بهمن ماه در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال مسئولان استان یزد قرار گرفت، امروز و فردا ضمن بازدید از بافت های تاریخی و جاذبه های گردشگری این دیار گردشگری، تعدادی از طرح های این حوزه را نیز مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

وزیر گردشگری پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در این دو روز چندین اقامتگاه و سفره خانه سنتی را افتتاح خواهد کرد و با رییس فراکسیون گردشگری و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همچنین انجمن ها و تشکل های مردم نهاد این حوزه دیدار خواهد داشت.

بازدید از بازار قدیم یزد(بازار زرگری) و اهدای لوح تقدیر بازاریان به وزیر به توجه به ثبت یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات سنتی ایران، بازدید از بخش های مختلف بافت جهانی شهر یزد و همچنین سرکشی از بافت تاریخی اردکان و باغ جهانی پهلوانپور مهریز، از دیگر برنامه های این سفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دو روزه ی وزیر گردشگری به یزد

سفر دو روزه ی وزیر گردشگری به یزد