مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-23سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم، خواستار همکاری دستگاه ها و نهادها در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح شنبه در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواستار همکاری دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید برای اجرای طرح سپاس شد و گفت: خدمت به خانواده شهیدان و جامعه ایثارگری حق بزرگی است و باید جامعه وظیفه و دین خود را ادا کنند.

وی با تاکید براینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه تقویت کنیم، افزود: نامگذاری اماکن و خیابان ها، تدوین آثار، تهیه و ساخت فیلم و ترویج خاطرات شهدا و ایثارگران از جمله کارهایی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود فیلمی درباره سردار شهید بصیر تولید شود اما با مشکل اعتباری مواجه است خواستار حمایت بنیاد شهید در تأمین اعتبار تولید این اثر شد.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه شهدا به جامعه برکت می بخشند، از بانک ها نیز خواست تا درارائه تسهیلات ضروری به جامعه ایثارگر تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار انجام آزمون های اختصاصی برای جذب فرزندان ایثارگر و شاهد شد و گفت: همچنین لازم است تا کمیسیون های پزشکی ویژه ایثارگران و جامعه ایثارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم

فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم