مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-23سياسي

ثبت 12 وقف جدید در همدان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت 12 وقف جدید در استان همدان طی امسال خبر داد.

- حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از ثبت 12 وقف جدید در  استان همدان طی امسال خبر داد و اظهار کرد: اخیرا در شهرستان اسدآباد دو باب مغازه وقف شد.

وی با اشاره به اینکه ورثه مرحوم شیرمحمد دهقانیان یک باب مغازه را در در روستای کَمَک سفلی به نیت روضه خوانی وقف کردند گفت: فرد خیری نیز به نام کیومرث کرمی مغازه ای را برای کمک به نیازمندان شهر اسدآباد وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وقف یک قطعه زمین از طرف مردم برای ساخت فاطمیه در اسدآباد به ارزش 100 میلیون تومان خبر داد و با بیان اینکه یک باب ساختمان نیز در شهرستان بهار برای ساخت حسینیه  توسط علی حسنی وقف شد افزود: علی اکبر حسنی نیز یک ساختمان برای ساخت خانه عالم در این شهرستان وقف کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهالی روستای گنج تپه 25 هزار مترمربع زمین برای دفن اموات و غسالخانه وقف کردند خاطرنشان کرد: در روستای ساربانلر، 10 هکتار زمین کشاورزی، برای خیرات و مبرات و جلسات قرآن از سوی عیسی ندری وقف شد.

زین العابدینی با بیان اینکه عباس رزانی  یک قطعه زمین به مساحت 200 مترمربع برای خیرات و مبرات و روضه خوانی در شهرستان تویسرکان وقف کرد: در شهرستان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 12 وقف جدید در همدان

ثبت 12 وقف جدید در همدان