مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-23سياسي

جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده هفت تپه علنی برگزار شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، قاضی مسعودی مقام، رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در واکنش به شایعه توقف روند رسیدگی به پرونده هفت تپه، - رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در واکنش به ادعای غیرعلنی شدن جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده هفت تپه گفت: هیچ جلسه غیرعلنی در شعبه 3 دادگاه مفاسد اقتصادی برگزار نشده و محاکمه این پرونده به نحو علنی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، قاضی مسعودی مقام، رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در واکنش به شایعه توقف روند رسیدگی به پرونده هفت تپه، گفت: در پرونده موسوم به هفت تپه، با دو قسم موضوع مواجه ایم؛ نخست بحث رشاء و ارتشاء است که مربوط به کارکنان بانک مرکزی است و دوم، بحث قاچاق ارز دریافتی متهمان از سیستم بانکی است.

رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی افزود: بخش مربوط به موضوع ارتشاء پرونده فوق الذکر در شعب بدوی ما در شعبه 1063 در حال رسیدگی است که برای هفتم بهمن ماه، متهمینی که دفاعیات از آن ها گرفته نشده به جلسه دادرسی، احضار شده اند.

قاضی مسعودی مقام تصریح کرد: قسمت دیگر پرونده، در رابطه با قاچاق ارز نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون یورو است؛ در این بخش از پرونده از آن جهت که مشخصات ارز، ثبت سفارش ها، اسناد حمل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده هفت تپه علنی برگزار شده

جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده هفت تپه علنی برگزار شده