مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-23اجتماعي

آغاز تخریب دیوارهای زندان سمنان/کاروانسرای شاه عباسی سمنان آزاد شد


شهردار سمنان از آغاز تخریب حصارهای پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان و دیوارهای بلند زندان سمنان خبر داد و گفت: بعد از انقال زندانیان و اخذ مجوزهای لازم این بنای تاریخی بعد از چهار دهه آزاد و در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

- آغاز تخریب دیوارهای بلند زندان سمنان/ کاروانسرای شاه عباسی آزاد شد+تصاویر ایسنا/سمنان شهردار سمنان از آغاز تخریب حصارهای پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان و دیوارهای بلند زندان سمنان خبر داد و گفت: بعد از انقال زندانیان و اخذ مجوزهای لازم این بنای تاریخی بعد از چهار دهه آزاد و در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

در حاشیه مراسم تخریب دیوارهای زائد ساخته شده در حاشیه این بنای ارزشمند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تخریب این دیوارها بعد از توافق انجام شده با مسوولان اداره کل زندان های استان و دیگر دستگاه های مسوول انجام شده است.

وی از آغاز فرآیند مرمت این کاروانسرای تاریخی بعد از تخریب دیوارها خبر داد و افزود: فرآیند مرمت بنا به همت شهرداری سمنان و زیر نظر میراث فرهنگی استان انجام می شود.

شهردار سمنان با اشاره به برنامه های شهرداری در ارتباط با این بنای ارزشمند تصریح کرد: این کاروانسرای تاریخی که در موقعیت بسیار مناسبی در مرکز شهر سمنان واقع شده به یک مرکز فرهنگی و گردشگری تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تخریب دیوارهای زندان سمنان/کاروانسرای شاه عباسی سمنان آزاد شد

آغاز تخریب دیوارهای زندان سمنان/کاروانسرای شاه عباسی سمنان آزاد شد