مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-23اقتصادي

182 پروژه گازرسانی آذربایجان غربی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی 182 پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی 182 پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی استان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

علیرضا شیخی در گفت و گو با ایسنا گفت: طی دهه مبارک فجر امسال، 66 روستای استان با مجموع 5980 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند تا شاخص بهره مندی خانوار روستایی استان با 2 درصد افزایش به 73 درصد برسد.

به گفته وی، پراکندگی این روستاها به ترتیب فراوانی شامل شهرستان های: تکاب، مهاباد، چالدران، پیرانشهر، ارومیه، میاندوآب، سلماس، ماکو و شاهین دژ است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، همچنین به بهره برداری گاز 74 مصرف کننده صنعتی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: علاوه بر این گازرسانی به دو جایگاه CNG نیز طی این ایام وارد فاز بهره برداری خواهد شد.

شیخی، میزان اعتبار صرف شده برای پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر را 1000 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی در ادامه، با اعلام اینکه کلنگ زنی 37 پروژه گازرسانی روستایی از دیگر برنامه های شرکت گاز آذربایجان غربی برای ایام مبارک دهه فجر است، گفت: این روستاها در مجموع دارای 3744 خانوار است که پیش بینی می شود با اعتباری بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 پروژه گازرسانی آذربایجان غربی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

182 پروژه گازرسانی آذربایجان غربی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود