مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-23سياسي

مناسب سازی پیاده راه ها؛ طرحی که شاید پیروز آن پیمانکار باشد نه پیروز حناچی


کارشناس مسائل شهری با اشاره به مشکلات پیاده راه های تهران و بی توجهی شهردار پایتخت به تهران به عنوان شهری انسان محور گفت:اجرای طرح مناسب سازی پیاده راه ها شاید پیروز آن پیمانکار باشد نه پیروز حناچی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمد سیدموسوی، کارشناس مسائل شهری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت درباره مشکلات پیاده راه های تهران و تعلل شهردار تهران در توجه به شهر انسان محور اظهارداشت: راه سبز، بهراه، مسیر انسان محور، مناسب سازی پیاده راه ها و.

همگی نام هایی هستند که بار معنایی خاصی را به دوش می کشند لکن تاثیر عملکردی فعالیتی که انجام می دهیم به مراتب مهم تر از انتخاب واژه و چرتکه انداختن متراژهایی است که زیر عملیات اجرایی رفته اند.

هر چند که بازگشت به مفهوم انسان و ملحوظ داشتن آن در طراحی شهری جای تقدیر و تشکر از مدیریت شهری دارد اما این سپاسگزاری باعث نمی شود که نواقص و معایب اجرای شتاب زده و فاقد پشتوانه  مطالعاتی کافی و وافی در طرح مسیرهای پیاده و دوچرخه، چشم پوشی شود.

 در غرب تا پیش از انقلاب صنعتی، عناصر تشکیل دهنده شهر بر مبنای مقیاس انسانی و الگوی حمل و نقل بر اساس جابجایی افراد پیاده بود اما با انقلاب صنعتی و تسلط تفکر مدرنیسم به علاوه طرح تئوری شهر مناسب با اتومبیل شخصی، به تدریج از نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی پیاده راه ها؛ طرحی که شاید پیروز آن پیمانکار باشد نه پیروز حناچی

مناسب سازی پیاده راه ها؛ طرحی که شاید پیروز آن پیمانکار باشد نه پیروز حناچی