مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-23سياسي

ادامه تغییرات در فرمانداری های لرستان/ فرمانداران بین شهرستان ها رد و بدل شدند


استاندار لرستان در احکامی فرمانداران شهرستان های الیگودرز و کوهدشت را معرفی کرد تا دوباره بین شهرستان های استان رد و بدل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی استاندار لرستان در احکامی جداگانه سرپرستان فرمانداری های شهرستان های الیگودرز و کوهدشت را معرفی کرد.

در این راستا طی حکمی ماشاالله نعمتی به عنوان سرپرست فرمانداری الیگودرز معرفی شد که در حکم آن آمده است: جناب آقای ماشاالله نعمتی سلام علیکم به استناد ماده هفت مصوبه شماره 12.

602 مورخ 1377.

7.

30 شورای عالی کشور و با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان الیگودرز تعیین می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید با همکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید.

همچنین در حکم دیگری از سوی استاندار لرستان مجتبی بیرانوند به عنوان سرپرست فرمانداری کوهدشت معرفی شد که در حکم آن آمده است: جناب آقای مجتبی بیرانوند سلام علیکم به استناد ماده هفت مصوبه شماره 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تغییرات در فرمانداری های لرستان/ فرمانداران بین شهرستان ها رد و بدل شدند

ادامه تغییرات در فرمانداری های لرستان/ فرمانداران بین شهرستان ها رد و بدل شدند