مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-23اقتصادي

7 سال انتظار برای سیراب شدن یک شهرستان


در جهت رفع مشکل کمبود آب شرب، کاهش استهلاک و همچنین صرفه جویی انرژی مصرفی برق پروژه ایستگاه پمپاژ آب در شهرستان سیروان کلنگ زنی شد اما با گذشت حدود 7 سال، - خبرگزاری فارس- ایلام؛ فاطمه فتاحی: شهرستان سیروان دارای 22 روستا، 1684 خانوار و بیش از 6697 نفر جمعیت است که به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب، در سال 92 پروژه ایستگاه پمپاژ آب در این شهرستان کلنگ زنی شد.

با اجرای این طرح سه هزار و 500 هکتار از زمین های دیم این شهرستان با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ شامل دشت سیروان و زنگوان زیر پوشش این ایستگاه قرار می گرفت و سبب بهبود عملکرد محصول زراعی در سطح، تولید محصولات باغی و همچنین زمینه اشتغال 6 هزار نفر فراهم می شد.

این پروژه می توانست تحولی در بخش کشاورزی شهرستان ایجاد کند ولی بعد گذشت 7 سال فقط چشم انتظاری افتتاح این پروژه نصیب مردم این شهرستان شده است.

7 سال از وعده مسوولین می گذرد  یکی از شهروندان سیروانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 7 سال از وعده مسوولین برای احداث ایستگاه پمپاژ آب سیروان می گذرد اما هنوز زمین های کشاورزی ما به صورت دیم کاشت می شوند و این وعده 7 ساله هنوز محقق نشده است.

وی افزود: اجرای این طرح در شهرستان می توانست سبب رونق اقتصادی شود و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سال انتظار برای سیراب شدن یک شهرستان

7 سال انتظار برای سیراب شدن یک شهرستان